Wij horen graag uw mening. Zowel uw positieve als uw negatieve ervaringen kunnen ons verder helpen om onze dienstverlening te verbeteren. Ook als u ontevreden bent, meldt ons dat dan alstublieft. Wij kunnen dan samen met u een oplossing zoeken. Wacht niet tot uw zaak al afgerond is, maar meld het liefst zo vroeg mogelijk als u suggesties voor verbetering heeft.
Kwaliteitscoördinator
U kunt voor uw opmerking, suggestie, compliment of klacht contact opnemen met onze kwaliteitscoördinator mr. J. van Bohemen. Hij is per e-mail bereikbaar via j.vanbohemen@berntsenmulder.nl. Hij neemt zo nodig contact met u op.
Klachtenprotocol
Berntsen Mulder Advocaten neemt klachten van haar cliënten zeer serieus. Als professionele organisatie hebben wij daarom een klachtenregeling. Als u na de interne behandeling van uw klacht het gevoel heeft dat uw klacht nog altijd niet is opgelost, kunt u zich zo nodig wenden tot een externe klachtenorganisatie. Binnen de juridische dienstverlening zijn daar diverse instanties voor. Wilt u weten tot welke u zich moet wenden, neem dan contact op met kwaliteitscoördinator mr. J. van Bohemen. Hij kan u doorverwijzen.