content en copywriting

content en copywriting



CONTENT & COPYWRITING

Mooie Engelse woorden die simpelweg vertellen dat ik inhoud schrijf voor websites, kranten, tijdschriften, magazines of welke publicaties dan ook. Dat klinkt heel algemeen, en dat is het ook. Uiteraard heb ik zo mijn specialisaties.

Een mooie vorm van copywriting vind ik het schrijven van advertorials. Advertorials zijn het grijze gebied tussen informatieve teksten en betaalde advertenties. Ik geloof dat lezers graag goede en oprechte informatie krijgen over een bedrijf of product. Wanneer je dat op een heldere manier, vergezeld van mooie beelden en foto’s, over het voetlicht brengt, is dat van meerwaarde voor een bedrijf.

Als ik ergens niet van houd, zijn het verhalen van het type ‘Bij ons is de klant nog koning!’. Sorry als ik u daarmee op de tenen trap, maar daarmee krijg je klanten in mijn optiek niet naar uw zaak. Ik geloof dat wanneer u trots bent op uw product of uw bedrijf, en u vertelt daar over, dat het dan positief over komt op de lezers. Passie voor een vak, maakt niet uit welk vak, is de sleutel.